| |
Să tratăm sau să prevenim ?
De obicei, ne trezim zilnic cu gândul la ce avem de făcut, la grijile cotidiene, bem în grabă cafeaua şi ieşim glonţ din casă.
Toată ziua suntem în mişcare, în lucru şi într-un permanent stres. Seara, revenim frânţi de oboseală acasă, cu „bateriile” descărcate, dornici numai de linişte şi somn. Şi tot aşa fiecare oră, zi de zi şi an de an.
Stop!
Îţi propun să ne gândim, cine sau ce ne asigură toate aceste activităţi zilnice şi ne susţine către realizarea dorinţelor şi lucrurilor „de făcut” ? ...cine altcineva decât propriul nostru corp!
Zi de zi, lucrează ca un mecanism sigur, care nu ar trebui să cedeze, mai ales în momentele cele mai importante. Şi de automobilul cu care ne deplasăm în cursul zilei, ne pasă mai mult, schimbând regulat uleiul, filtrul, sau alte detalii, decăt de sănătatea propriului corp.
Imagineaza-ţi, cum te-ai simţi, dacă maşina brusc s-ar defecta şi nu ar mai merge... toate priorităţile devin neimportante! Cauţi disperat soluţia să o faci să funcţioneze.
La fel cred că s-ar întâmpla şi în cazul corpului tau – dacă la un moment dat ar ceda, toate acele griji nu vor mai conta şi vei căuta cu şi mai mare perseverenţă un tratament.
Există o soluţie – prevenirea !
Pentru că prevenind poţi evita tratamentul medicamentos, poţi scăpa de cozile lungi la medic, obţinând în schimb o stare de bine şi de sănătate, care te ajută să treci uşor de stresul cotidian.
Una dintre cele mai importante componente în prevenire este alimentaţia, asigurarea elementelor vitale pentru menţinerea sănătăţii.
În acest sens, studiile facute în anul 2008 de către compania Bayer Schering Pharma, pe un eşantion de nouă mii de persoane, având ca scop determinarea gradului de cardiorisc, au demostrat că prin prevenire şi măsuri de profilaxie, poţi ieşi din grupul de 46,8% cu doză mare şi foarte mare de risc de îmbolnăvire de accident cerebral vascular sau infarct miocardic – considerate de medici, bolile nr 1 în lume.
Tot potrivit studiilor realizate de cercetătorii greci, publicate în European Journal of Cardiovascular Prevention and Rehabilitation, s-a dovedit că prin consumul zilnic de ceai verde se poate contribui la prevenirea bolilor de inima.
Cum previi ?
În aceste scop vine în ajutor compania Vivasan cu produse elveţiene de înaltă calitate şi consultaţiile medicilor săi specialişti.
Dacă sănătatea are prioritate pentru tine, preia controlul, alegând acum produsul care ţi se potriveşte – fie că este vorba de stres, de o posibilă răceală, gastrită sau hepatită, previne înainte să fie prea târziu!
Poţi vedea mai jos fiecare produs cu descrierea sa şi afecţiunile pe care le poate preveni,
sau poţi merge direct la lista de afecţiuni (click), unde găseşti recomandarea optimă.
|
|